1 желтоқсан - Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні. Ол алғаш рет күнтізбеде 1988 жылы пайда болды және денсаулық сақтау тақырыбындағы алғашқы халықаралық күн болды. Вирус 1984 жылы табылды, содан бері 34 миллион адам қайтыс болды, 2020 жылы 680 мың адам АИТВ-мен байланысты инфекциялардан қайтыс болды. Биылғы жылы ЖҚТБ-мен күрес күні: теңсіздікті жою ұранымен өтеді. ЖИТС-пен аяқтаңыз. Пандемияны тоқтатыңыз. Себебі миллиондаған адамдар халықтың осал топтарының қажеттіліктерін қанағаттандыруға көмектесетін саяси, әлеуметтік және экономикалық өзгерістерді ғана құтқара алады.

Технология мен медицинаның ілгерілеуіне қарамастан, АҚТҚ мен ЖҚТБ-ны толық емдеудің лекарства жоқ. Антиретровирустық препараттар симптомдарды басады және оларды өмір бойы қабылдау қажет. Бұл жағдайда АИТВ-мен ауыратын адам тезірек қартаяды. Вирусты неғұрлым тезірек анықтасаңыз, аурудың ЖҚТБ сатысына жетпеу ықтималдығы соғұрлым жоғары болады. Сондықтан АИТВ-ға тест тапсыру өте маңызды.

Жақында Канадада жүргізілген IPSOS зерттеуі 18-29 жас аралығындағы жыныстық белсенді жастар қарапайым гигиенаны сақтау оларды АИТВ-дан қорғайды деп сенетінін анықтады. Қатысушылардың жартысынан көбі ешқашан вирус сынағын өткізбеген. Зерттеу жастардың хабардарлығы мен немқұрайлылығын көрсетті.

АИТВ жұқтырған адамдардың қан, емшек сүті, ұрық сұйықтығы және қынаптан бөліну сияқты әртүрлі дене сұйықтықтары арқылы берілуі мүмкін. АИТВ жүктілік және босану кезінде анадан балаға да берілуі мүмкін. Сүйісу, құшақтау және қол алысу сияқты күнделікті күнделікті байланыстарда немесе жеке заттарды бөлісу және тамақ немесе су ішу кезінде инфекция болмайды.

АИТВ және ЖИТС проблемаларына көбірек назар аудару және жалпы білім беру үшін атақты адамдар осы емделмейтін аурулармен күресуге белсенді қатысады.

Элтон Джон 1992 жылы СПИД-ке қарсы қор құрды және қазіргі уақытта 55 елде қайырымдылықты қолдау үшін 125 миллион доллар жиналды. Тек Vision Benefit Gala АҚШ пен Кариб теңізі елдерінде ЖИТС пен АИТВ-мен күресті қолдау үшін 3.15 миллион доллар жинай алды.

Ханзада Гарри мен Рианна өзінің туған жері Барбадоста АИТВ-ға нақты уақыт режимінде тест жасап, басқаларды вирустың бар-жоғын тексеруге шақырды. Ханзада Гарридің марқұм анасы Диана ханшайым танымал болғанға дейін СПИД-пен күресті қолдады. Оның ең қарапайым, бірақ маңызды әрекеті-ол айықпас ЖҚТБ-мен ауыратын адамның қолынан ұстаған фотосуреті. Фото көптеген адамдар үшін аурудың тұрмыстық байланыс арқылы берілмейтіндігінің дәлелі болды.

Әнші Джон Ледженд #MAKETHEDIFFERENCE науқанына Belvedere арақ брендімен қосылды. Бренд бөтелкенің шектеулі шығарылымын шығарды, әр сатып алу үшін 50 цент Африкадағы АИТВ және ЖИТС-ке қарсы жаһандық қорға жіберіледі.

Сән дизайнері және Spice Girls-тің бұрынғы мүшесі Виктория Бэкхэм ЖҚТБ-мен күресуге кез-келген жаста, тіпті ең кішкентай кезінен бастап үлес қосуға болады деп санайды. Соңғы жылдары Виктория СПИД-ке қарсы футболкалар шығарды, ал өткен жылы оның бес жасар баласы қызы футболкаға иллюстрация жасады, оны кейіннен сайттан сатып алды victoriabeckham.com. сатудан түскен барлық қаражат вирустың анадан балаға берілуін болдырмауға арналған Born Free Africa қайырымдылық қорына жіберілді.

Nike, Apple, Coca Cola, Starbucks өнімдерді символдық қызылға "бояйды" және ойындарды, қолданбаларды, қызметтерді және тауарларды сату арқылы ЖИТС-ке қарсы жаһандық қорға қаражат аударады.

Боно, U2 тобының жетекшісі, Бобби Шрайвермен бірге (американдық белсенді, адвокат, журналист) - Red ұйымының негізін қалаушылар. Бүкіл әлем бойынша red акцияларына ұйымдар, іс-шаралар, концерттер, сәулет шедеврлері, әлемдік брендтер, авиакомпаниялар қатысады.

RED.org Amazon, Nike, Apple, gap, Louis Vuitton, Mont Blanc, Alessi, Beats By Dr өнімдерін сатудан ЖИТС, туберкулез және безгекпен күресуге қаражат жинайды. Dre, Jonathan Adler, Vespa және т. б.

2006 жылдан 2020 жылға дейін 6 680 млн. жиналды және 180 млн.адамның өмірі сақталды.

Актриса Робин Райт (Форрест Гамп), науқанның жарнамасында ойнады RED.org, тартымды рөлде және веб-сайтта тауарларды онлайн сатып алу қалай жұмыс істейтінін анық көрсетті.

MAC жыл сайын ашық қызыл Viva glam ерін далабының шектеулі шығарылымын шығарады, жарнамалық науқанды Розалия, Леди Гага, Дита фон Тиз, Элтон Джон, және басқалар.

Сәнді украиндық roussin бренді және ahf қайырымдылық ұйымы (AIDS Healthcare Foundation) "қорғау астында" жобасы аясында мөлдір презерватив қалтасы бар жарқын капсула киім топтамасын шығарды. Жинақ кемпірқосақ түстерінде жасалған: "бізді бала кезімізден бастап қыздар қызғылт, ал ұлдар көк киюі керек жүйеде тәрбиелейді. Қазір барлығы тек әйел түсі ретінде қабылдайтын қызғылт түсті тарихи түрде еркек болса да, күлгін түсті тек дворяндар кие алады және бұл артықшылықты дворяндардың символы болды. Қоғамның түстерге, сондай - ақ белгілі бір жынысқа деген стереотиптік қатынасының шеңберін жеңу үшін біз кемпірқосақ басып шығаруды қолдандық", - дейді коллекция авторы София Русинович украиналық Vogue журналына.

Модельдер қауіпсіз жыныстық қатынасқа деген ашық көзқарастарын көрсетеді. Авторлар өз коллекциясымен "қорғалған" болу тек бетперде киіп, антисептикті күнделікті қолдану ғана емес, сонымен қатар қауіпсіз жыныстық өмір сүру екенін айтады, ал презерватив - әрбір заманауи жыныстық белсенді адамның өмірінің міндетті бөлігі.

Біздің дүкенде қол жетімді презервативтер: